UAB „EKO2ŠILUMA“ - vienintelis oficialusis „MITSUBISHI ELECTRIC“ atstovas Lietuvoje!

goals

TIKSLAI

  • Kokybiškos MITSUBISHI ELECTRIC įrangos įvedimas į Lietuvos rinką.
  • Produkcijos ir aptarnavimo kokybe patenkinti klientai.
  • Siekis teikti MITSUBISHI ELECTRIC produkciją, jos montavimą ir techninę priežiūrą visoje Lietuvos teritorijoje, o ne vien didžiuosiuose šalies miestuose.
  • Aukštos profesinės kompetencIjos darbuotojai.
mission

MISIJA

Teikti kokybišką, ekonomišką ir ekologijos principais veikiančią MITSUBISHI ELECTRIC šildymo, oro kondicionavimo ir vėdinimo įrangą komfortiškam kliento gyvenimui, įsiklausyti į kliento norus ir optimaliai kliento poreikiams pritaikyti įrangą.

vision

VIZIJA

Būti lyderiu šildymo/vėsinimo/vėdinimo įrangos pardavimo rinkose.

MITSUBISHI ELECTRIC ISTORIJA

Ar žinote, kad „Mitsubishi“, iš japonų kalbos išvertus, reiškia „trys deimantai“. „Mitsu“ reiškia trys, o „hishi“ – vandens kaštonai. Šis žodis dar vartojamas, kai reikia apibūdinti formą, panašią į deimantą.

„Mitsubishi“ įkurta 1870 metais. Pradžioje ši įmonė užsiėmė vandens transportu: laivais, keltais. Vėliau išvystytos bankų, nekilnojamojo turto, prekybos ir elektronikos šakos. „Mitsubishi“ taip pat gamina mašinas, lėktuvus, karo tehniką ir autobusus.

Kompanija „MITSUBISHI ELECTRIC“, įkurta 1921 metais, tapo viena iš pirmaujančių pasaulyje elektronikos prietaisų gamybos srityje. Bėgant metams pradėta gaminti labai daug produktų, susijusių su elektronika (tiek namų ūkio, tiek industriniams poreikiams). Keli produktų pavyzdžiai: liftai, kondicionieriai, mobilieji telefonai, buitinė elektronika, kompiuteriai, elektriniai varikliai, generatoriai, palydovai, robotai ir elektros komponentai.

Kompanija „MITSUBISHI ELECTRIC“ oro kondicionavimo įrangą gamina jau 60 metų. Parduodamų įrenginių skaičius siekia net iki 5 milijonų per metus. Produkcija yra gaminama savose gamyklose ir yra pritaikyta šalims pagal jų klimatines sąlygas (mūsų atveju – šiauriniam klimatui). Platus asortimentas leidžia optimaliai parinkti įrenginius pagal kiekvieno būsto poreikius.

MITSUBISHI ELECTRIC stiprybė – produktų kūrimas vyksta savo laboratorijose. Pagrindiniai komponentai gaminami savo gamyklose ir taip garantuojama, kad visi produktai yra aukščiausios kokybės. Atstovai bei montuotojai atidžiai atrenkami, apmokomi, kad nesuprastėtų ženklo „MITSUBISHI ELECTRIC QUALITY“ kokybė, todėl pirkėjas – klientas gauna optimaliausią produktą su geriausia garantija ir ekonomija.

30

įmonių

100 000

darbuotojų

30

milijardų eurų apyvarta

„MITSUBISHI ELECTRIC“ yra viena iš didžiausių įmonių „Mitsubishi“ grupėje (ją sudaro iš viso apie 30 įmonių, pvz, „Nikon Camera“, „Tokyo-Mitsubishi Bank“, „Mitsubishi Motors“, „Kirin Beer“ ir kt.). Visos įmonės yra savarankiškos. Visame pasaulyje „MITSUBISHI ELECTRIC“ įmonėse dirba per 100 000 darbuotojų, o apyvarta siekia daugiau nei 30 milijardų eurų. Bendrovė „Mitsubishi Electric Skandinavia“ atsako už produktus ir jų pardavimą Šiaurės Europos regione – t.y. Švetdijoje, Norvegijoje, Suomijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Skandinavijos šalyse jau 30 metų vyksta bendradarbiavimas su Švedijos specialistais, siekiant ištobulinti ir pritaikyti produktus šiauriniam klimatui.

VERTYBĖS/DARBO PRINCIPAI

Svarbiausia – kliento poreikiai, kuriuos gali patenkinti MITSUBISHI ELECTRIC produkcija. Įsiklausydami į kliento norus, kompetetingi darbuotojai siekia juos maksimaliai įgyvendinti, iškilus klausimams – į juos atsakyti. Sukurtas kokybiškas grįžtamasis ryšys garantuoja kliento pasitenkinimą ir lojalumą. Verslumas skatina kiekvieną įmonės darbuotoją atnaujinti žinias, tobulėti, lavinti kompetenciją ir dirbti pelningai. Nuolatinis mokymąsis, t. y. žinių kaupimas ir atnaujinimas bei panaudojimas, inovatyvių idėjų įgyvendinimas darbe yra viena svarbiausių vertybių įmonės darbuotojo ir kliento komunikavimo atžvilgiu. Priklausomai nuo darbo pobūdžio, kiekvienas įmonės darbuotojas ar partneris gauna tik jam skirtą tikslinę, žinias praplečiančią informaciją (pardavėjams, vadybininkams, partneriams organizuojami seminarai apie produktus ir jų pritaikymą; montuotojams suteikiama pakankamai teorinių ir praktinių žinių apie įrangos diegimą, organizuojami techniniai seminarai-mokymai). Pagarba sau, kolegoms, klientams, partneriams bei konkurentams sukuria darbui palankią aplinką. Kolegiškumas, gebėjimas dirbti komandoje orientuoja kiekvieną įmonės darbuotoją asmeninius privalumus panaudoti bendram tikslui pasiekti.

Eco-changes

Šūkis „Eco Changes“ (liet. „Ekologiniai pokyčiai“) išreiškia MITSUBISHI ELECTRIC poziciją dėl aplinkos tausojimo.

MITSUBISHI ELECTRIC aplinkosaugos deklaracija: „Per platų spektrą technologijų ir veiklos sričių, skirtų namams, biurams, gamykloms, infrastruktūrai ir netgi kosmoso erdvei, mes prisidedame prie tvarios visuomenės puoselėjimo“. Remiantis korporacijos deklaracija, šūkis „Changes for the Better“ (liet. „Pokyčiai į gerą“) atspindi mūsų nuolatinį siekimą tobulėti, tuo tarpu „ECO Changes“ (liet. „Ekologiniai pokyčiai“) simbolizuoja mūsų pastangas suvienyti jėgas su klientais tam, kad tobulintume aplinką globaliniu mastu. Taip sukuriama kultūra, kuri skatina kiekvieną darbuotoją aktyviai inicijuoti teigiamus pokyčius ir realiai tobulinti produktus, jų gamybą, paskirstymą, paslaugas bei perdirbimą.